Vård av barn

 
Idag blir de att va hemma för "Vård av barn" .. Stackars mina små. Kevin bad mig ta febern när han vaknade för han kände sig inte bra å mycket riktigt .. Han hade feber å Johnny på gränsen men hostig å snuvig så båda mina busfrön får va hemma idag med mig .. Skulle jobbat 07.00 - 13.30 .. men Emil får ta vård av barn i morgon om de fortfarande är samma .. Men idag är de ja som gosar lite extra med pojkarna.
 
 
 
Sjukpluttisarna ! <3
 
 
 
Igår kväll låg ja å barnen i soffan i våra onepiece å tittade på massa hundar. Barnen va stilla å tysta som ljus .. hehe .. De är ett otroligt jobb med hundar men tiden för mig finns, å lååånga promenader skulle den verkligen få så mkt som ja är ute å går de är inget som tar emot..
Är extremt mkt emot å arg om ja ser någon som ej plockar upp hundskiten efter sig .. Något av de äckligaste ja vet å som ja tänder till på direkt.. Å de skulle ju ja behöva med.. Nu tänker ni men va fan.. hon är ju usk o torkar gamla gubbar å damer uti dagarna men de är ej samma :)
 Men som sagt de är inte bara å bara för inte vill man placera om hunden sen om man "tröttnar/ej har tid" .. skulle va hjärtskärande..
...... men som sagt vi kollade bara ;) 
 
Håller på å kokar ägg tänkte göra en riktig myspys frukost me bröd från stekpannan å massa god pålägg. Men för mig blir de endast gurka skinka å ägg .. å självklart min älskling .. Kaffe <3
 
 
Ne nu ska ja fixa fram lite frukost me levande ljus .. Sen pötta på barnen som ligger i soffan å gosat ner sig under täcken å kollar på tecknat.
 
 
Vilken är din favorit ras på hund ? :) Kommentera gärna... Har ju sett att de finns 25 "unika" besökare så vore kul veta vilka ni är ;)
 
 
Puss
 
Miss V 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0