Söndag

En riktig höstdag idag .. men blåser lite väl mkt ute om inte hade de varit riktigt underbart faktiskt. 
 
Igår blev de filmen " Mama" ... den va bra å några scener som va otäcka men annars va den mest intill sorglig tycker jag.. Å slutet .. Usch.. ska ej avslöja något nu men .. hade hoppats på ett annat slut :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Rekommenderar denna för era allihopa :) ... 
 
 
 
Någon som vet en riktig otäck skräckis? Tips mottages ..  
 
 
 
Idag har vi varit hos syster med familj å kollat på deras nya tillskott.. Labradoren Nellie :) Så söt. En valp är de ej svårt att bli kär iaf.. Kevin va lite försiktig men Johnny han busade på. Prövade även en röd jacka exakt samma som ja har fast ja har en svart å nu är den för stor.. Funderar på köpa en röd.. :) nåå va tycks ? 
 
 
 
 
Suddig bild men får man ju se den från sidan med.. Hmm skit svårt att bestämma mig.. Finns denna röda, svart å vit.. vitt är ju absolut snyggast men gud så skitig den ska bli av smink,smuts,väder ja allt.. Annars hade de varit de självklara valet iaf.
 
Mina små bustroll är just på nu Wilmers 7-års kalas på Kronoparkskolan.. :) Uppklädda å fina. De hjälpte mig slå in paketen förut med.. så gulligt. Hoppas de får riktigt kul. Ska strax iväg hämta dom sen blir de hem å greja inför maten å medans ja gör mat får de bada av sig för har haft gele i håret på dom idag :) . Sen blir de kvalitetstid endastja å barnen med min kycklinggryta med couscous... Kanske ska mysa till de i matrummet idag igen ? :) 
 
Sen blir de soffhäng resten av kvällen å sängen tidigt när barnen lägger sig.. Nerbäddade me filtar å ljus.
 
I morgon börjar ja på ny schema rad :) För PerHenrik .. :) Börjar soft me en kort dag.. Blir nog att gå till Actic imorgon hoppas att Malin mår bättre så hon kan slita lite med mig ;) 
 
Va duktig förut å gjorde plankan när ja hade lämnat barnen... :) de ser ej jobbigt ut men de är de fanimej. Laddade ner en timer med till mobilen för de fanns ingen ;) Så ja ser hur länge ja ska stå varje gång.. 
Ja är på gång iaf.. segstartad men som ja brukar säga.. " BÄTTRE ÄN INGET" .. 
 
Å denna vecka ska ja försöka få klar min blogg... helt klar !! Bestämt mig för vitt,grått,rosa å svart iaf som en bas.. :) Men senast söndag ska allt va klart.. de är inte bara att ...
- bakgrund
- textfärg på inlägg
- textfärg på rubriker
- textfärg på arkiv,sök,kommentarer osv...
- Textsnitt 
- Header
- Ram runt bilderna
- Bloggens storlek
- Avsluts kommentar ( Puss Miss V ) färg å text.. 
..... fick ja me allt nu tro ? :) Mkt pill.. 
 
Nee nu ska ja glo vidare å sen hämta mina små älsklingar !
 
 
 
Puss 
Miss V
 
 
 
Bilder från idag .. :)
 
 
Johnny å Nellie busar lite ... :)
 
 
Sweet :) Johnny å Nellie
 
 
Lite trött efter lite bus i gräset ? :P
 
 
Ett löv är ju både intressant å gott ;)
 
 
Lilla grisen Nellie :)
 
 
Blivande fotomodell ? :)
 
 
Johnny å Emilia busar i Emilias rum.. Rutschkane åk dags :) 
 
 
Fullt ös ! :) Emilia å Johnny
 
 
Min lunch / mellanmål idag ... Husmansknäckebröd med senap å skinka. Stor kopp kärlek ;)
 
Imorgon kommer bilder på min kycklinggryta ja längtat efter att göra.. ;) 
 
 
Adios .. 
 
 
 
You Only Live Ones .. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0