Dag 2

 

... av vård av barn. Men idag är de bara Kevin som är hemma med mig. Feberfri är han nu å snorig fortfarande men imorgon blir de nog skolan som de ser ut nu iaf.

Igår så myste ja å barnen ner oss i soffan me filtar å kuddar å drog ner å satte på en film. "Epic" .. den va skitbra. En barnfilm alltså .. synd den va på engelska men barnen gillade den iaf.. Johnny han satt så still så han somnade till slut..Hur ofta händer de dååå?? Han somnade på mitt bröst/ mage .. SÅ underbart. Sen sov han i över 2 timmar..

 

 
Mitt älskade lilla busfrö <3 Johnny
 

Sen senare på kvällen så grejade ja me mina nagelgrejer å gjorde lite ordning, ska skaffa lite mer små "backar" att ha grejerna i .. blir ju ej mindre saker direkt utan snarare tvärtom.. :)

Drog iväg å solade på kvällen men bara en gång kände mig lite hängig å blir ju så varmt .. varmare om man ej känner sig tipptopp...

Sen kom Angelica å ja fixade hennes naglar.. Blev bra men slutet blev stressigt så nästa gång ska vi bestämma tidigare på dagen :) alltid lika kul att prata lite shiit med min fruga. <3

 

Resultatet .. 

 

 Svart glitter uv gel (halvtransparent) å svarta multiglitter korn i två olika storlekar :)

Å imorgon eventuellt kommer Sarah å fixar sina naglar... å får ja fri hand blir de turkost ;) eller grööönt .. eller kanske oranget.. ? Vi frår se va hon har tänkt sig. Har ej träffat henne på jätte länge ska bli riktigt kul faktiskt.

Mina nagelmallar,building gel är slut snart så får göra en beställning om några veckor tror jag.Någon som vet en bra å seriös sida me snygga nagel grejer ? :)

Imorse så åt ja å Kevin frukost på balkongen i strålande sol. Blev ägg, kaffe å skink knäcke för min del å för kevin blev de skogaholmslimpa me leverpastej ost å gurka :) å hallon te.

 

Å har en överraskning till min lilla familj sen.. Johnny kommer runt två hem då ska shortsen på å stövlar å tröja för vi ska till skogen å umgås å njuta ... ska steka hamburgare tänkte ja med smältost å massa göttit i.. LÅter väl gott ha med sig ut i skogen ? ;)

 

Nee nu ska ja kolla någon billig sida me bra kvalitet till naglarna. 

 

Puss 

 

Miss V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0