Dag 1


 
The One & Only :) ME !
 
 
- Tio frågor om dig själv
namn? –  Veronica Sofia Kristina
när fyller du år? – 28 februari 1983
några piercingar? –  öronen än så länge ;) 4 st.
vad har du på dig just nu? – svarta mjukisar & svart brottarlinne
vilken årstid är bäst? – sommar / vinter
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? –  utvilad, städad lägenhet å glada barn
vad tycker du mest om med dig själv? –  mina ögon,tänder å naglar
 
- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? –  ingen direkt så tror ja inte .. men mest  förr Lina , NU Angelica ..  
vem är den roligaste av dina vänner? –  Angelica , Lina & Ingegerd
vem är mest partyprisse? –  Angelica ;)
vem är den du helst har filmkväll med? –  Hmm ... beror ju på VAD man ska kolla på.
vem av dina vänner är mest ”evil”? –  Lina ? Angelica ? hmm ..
 
- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? –  hmmm ... bror ? syster ? de har nog en delad plats.. 
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – joo då
vem är farligast i din familj? –  JAG ;)
vem ser roligast ut i din familj? –  Syrran å brorsan ;)
vem är coolast? –  JAG ;) men gud vilka frågor.. 
Hade ni många husdjur? Jo då dehar vi nog allt haft..Katter,hundar,kaniner,eremitkräftor,hamster,fåglar,fiskar.
vem har du mest gemensamt med? – olika .. 
vem står för underhållningen? –  hahahahahaha .. fan vet jag.
vem sover du oftast med? – mig själv då ja bor själv å mina andra syskon också bor själv.
 
- 10 frågor om idag
vad har du gjort? – städat, bloggat, lagat mat, tvättat osv .. 
har du varit glad idag? –  ja då :)
har du varit ledsen idag? –  nje
har du gjort något bra idag? –  städat, lagat mat, .. hahah rensat fruktskålen ? ;)
vad ska du göra nu? –  svara på det här o sen fixa för en skogsutflykt me barnen.
har du gjort något dåligt idag?  -  skulle aldrig falla mig in ;) ;)
vad har du ätit idag? –  knäcke med skinka å senap, ägg.
har du duschat idag? – ja
är du trött nu? nej 
vad händer imon? –  eventuellt göra naglar på Sarah ;)
går du i skolan? –  nope de va lääääängesen ! 
har du varit i skolan idag? – som sagt .. slutat skolan !
 
- ANNAT
Hur mår du just nu? – Bra .. smygande huvudvärk men de löser vi me en Alvedon
Har du piercat dig? – Ja.. fast j själv.
Är du hungrig nu? – nope
Vad är klockan nu just nu? –  15.45
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – blogg.se o  facebook
 
Så dääär ja :) de va väl kul.. Hahaha ... å imorgon blir de dag 2 .
 
 
Ha de gött.
 
 
Puss 
 
Miss V 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0