Vi är på gång !

 
Hej !
 
Detta är nog min 100:e blogg men de är så när man glömmer inloggning till bloggen å den email man registrerat till... :) Smartass .. Men nu denna gång skrev ja faktiskt upp de på en hemlig liten lapp så den ska ja gömma så ja kommer ihåg vart :) 
 
Ska bli skönt att komma igång att blogg igen ... Har ju varit en dagboksflicka när ja va liten men detta blir ju lite på de moderna sättet :) å älskar att skriva om skit, allting å ingenting ! :) Upp till er om ni gillar de ja skriver eller inte men man kan ju alltid hoppas ! 
 
De här me designen är ju sååå jävla kul men de är lite små pill å sådäringa så de får ja ta en kväll till att greja me för nu hinner ja tyvärr inte det.
 
Igår va ja hos en kär vän å kollade på skräckfilm men TJENA den sög rätt ordentligt å inte ett skit otäckt, ska ju va så man inte vågar blunda ens haha ;) Älskar verkligen skräckfilmer man får en härlig kick av det.. å ni som är likadana vet precis vad ja menar ;) låter ju lite weird med så är det. Iallafall hette filmen Bigfoot eller något sådant.. Den sög men ÄNDÅ så satt ja å kollade igen heeela filmen ... haha ! :) 
 
Idag så har man varit duktig å städat lite på morgonen å sen ville ju barnen dra till Kronoparks skolan å ja lät dom gå dit om de hade mobil med sig så ja överraskade dom å kom dit å de blev så otroligt glada så vi lekte kurragömma, hajdatten å datten :) .. En skön förmiddag då man fick va barn på nytt.. å de va bara ja å mina små busfrön. 
 
Sen fixade ja käk o den va omtyckt å har fuskat rätt ordentligt denna helg med ett glas cola igår till filmen å idag ris. Men ska ha en "slapp" helg för kl fyra bär de av till barnens faster .. de väntas KRÄFTSKIVA :) ! Ska bli mysigt å gott. Kycklingsallad, kräftor , räkor, ostar, baugetter.. så de onyttiga ikväll blir ju ostarna å baugetterna.
Men måndag dår är vi påt igen ska ni se ..  :) Kanske tjuvstartar lite imorgon.
 
Va ska denna blogg handla om då ? :) kommer nog mest skriva om mina tankar , funderingar, mina små busbarn, livet, smink, naglar, musik.. osv .. Alltså om ALLT då typ.. O med mina tankar de så är de VARNING för er som är lite svagare.. jag skriver om precis VAD jag vill å NÄR jag vill å hur MYCKET ja vill..
för detta är m i n blogg :) . Men givetvis hoppas ja på maaassa roliga,smarta,bra,ointelligenta,dumma,knasiga,knäppa,nyfikna kommentarer. Svarar på ALLA de är ett löfte ! :) å givetvis för er lite mer chicken går de bra att va anonyma ;)
 
 
Ska greja me å lägg in en profilbild tänkte jag å sen börja fixa mig ordning för kräftskiva.
Hoppas ni alla får en fortsatt bra lördag å gör inget som ja inte skulle göra ;)
 
Puss 
 
Miss V 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0