Jobb time

Helloo !
 
Igår va vi å storhandlade å nio stora fyllde kassar blev de från Willys å Netto så nu finns de mumsigt käk med :)
 
Köpte massa nyttigt så nu blir de stora förändringar... Hoppas jag ;)
Jobbade först till fyra igår... lite små segt men de gick..
 
 
Idag började barnen åtta så efter de gick ja hem drack min älskade Celcius å sen satte igång me slänga i tvät å plocka ur å i diskmaskinen å bädda alla sängar... :) Sen blev de en pw runt rödjan å ja brukar alltid gå med runkeeper men med stor jävla besvikelsen såg ja den va ej startad.. hade gått in på appen men ej tryckt start activity ... :( Men iaf 7.25 km blidde de idag.. Gick hem å tog ett äpple å la mig å somnade. :)
 
NU ska ja strax iväg å jobba kvällen med Maj-Lis å Eva ska bli kul :) Har ju trott sen igår att ja skulle gå 14.00 - 20.00 men när ja kollade schemat efter ja lämnat mina bus så stod de 15.30 - 21.30 .. ::) vilken lycka de blev då hann ja ju mkt mer än va ja tänkt mig... 
 
Gjorde min egna saltgurka igår i en vanlig påse me lite vatten, salt å dill å delade gurkorna lite :) Se hur de smakar sen ska bli spännande...
 
Gjorde även min egna musli :) köpte en påse nötmix på Netto en ganska stor.. å sen blandade ja i de me osötadmusli ( cornflakes & havregryn) å sen i med russin å skakade om.. Faktiskt inte provsmakat än men ser för jävla göttit ut ! :)
 
 
Ne nu ska ja pudra näsan å dra iväg...
 
Ha en bra dag 
 
 
Puss 
 
Miss V 
 
 
 
Stoooorhandlat... så skönt när de är gjort någon som håller med ? ;)
 
Min saltgurka :) Ska bli spännande se hur den smakar om ensån där 2-3 dagar :) Man får ju vända å skaka på påsen varje dag.
 
 
Yummiee... FRUITS ... blev två stooora korgar me frukt.. Plommon, Vindruvor, Nektariner, Äpple å Päron :) Mums!
 
 
Söt burk va ? :) Min egna musli :) ska slå i lite kokosflingor med de kom ja på nu heheh att ja ej gjorde igår.
 
 
Min frukost idag... Stor kopp kaffe , ett ägg , två husman med makrill i tomatsås å skinka :) göttit
 
Älskar denna <3 Å även fått så WILLYS ska ta in TVÅ sorter till... Apelsinå Vildabär.. Lite pris skillnad där från andra ställen i stan :) så nu har willys snart Vilda bär , Apelsin, Lime/Lemon å Cola :) Håll utkik !
 
 
Min middag .. Lite sallad ( gurka , tomat, isbergssallad,å några tärningar feta ost.. å ett ägg å givetvis ENERGIDRYCKEN... :) de va slut på sugarfree igår på willys så de blev denna.. ajabaja ;) men ack så gott !
 
De va en liten bildmix ;)
 
 
Adios
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0